June 10, 2011

KALAU GUA

bile gua kenang balik time mule2 gua berbloging ni gua tertanya-tanya


kalau......
.......gua x online tiap2 hari sem lepas, brape kali gua bukak blog gua?
.......gua x active blog ni balik sem lepas, ape agaknye gua buat?
.......gua x join club blogger UMT brape banyak masa gua layan FB dapat dijimatkan?
.......gua x mencarut-carut dalam blog gua, brape banyak dosa dapat gua elakan?
.......gua x  tulis entry blog 2-3jam 1 entry, brape lame masa gua dapat save kan?
......gua x buang masa bloging 5jam sehari brape banyak note gua boleh hafalkan?
......gua x lengah2 baca note, brape banyak tutorial gua berjaya habiskan?
......gua x terjebak dalam dunia bloging ini, brape banyak % pointer gua berjaya ditingkatkan?
......gua x tulis entry ni, bila diri sendiri gua nak disedarkan?
......gua TUTUP blog ni, or ABANDON blog ni sampai berkulat, siapa yang akan beri gua sokongan? dan siapa yg beri gua tentangan?

TOLONG JELASKAN 

No comments:

Citer hot top 5

Benda Best yg lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...