August 1, 2011

ini BUKAN UCAPAN PUASA- ini Video luar Biasa

Biasanye umat manusia yg begelar warga negara MALAYSIA mesti tengok TV pukul 8 untuk pengumuman puasa.. Xkira la melayu ke,cina ke, india ke, mesti tengok Pengumuman Rasmi PUASA yg disampaikan oleh Penyimpan Mohor Besar Raja-Raja..
sebosan manapun ucapan diorang.. skrip yg digunakan sama je tiap2 tahun tetap nak tgk gak...

tapi harini gua bagi kelainan skit..
ini adelah pengumuman puasa amtur yg LOL!!!



ini adalah 1 usaha murni, berniaga sambil berdakwah suruh puasa, misi untuk mencari rezeki duit raya.
gua rasa mamat ni niat hanya nak buat lawak, suruh puasa, sambil berniaga.. apa salahnya Lu orang support mamat ni ... beli kuih sebalang dua.. kalau mak korang slalu  beli kuih product kilang kat mydin yg xsedap tu.. korang apa kata tahun ni Try test beli kuih raya Online..

Baru modern hidup serba canggih, kuih raya pun beli kat internet. caranya mudah.. sms ke BAHULU MAK JEMAH AF ke 0147941337.. pembelian melalui bank in untuk delivery service (pukal) disediakan..   xpun PM je facebook gua (Farqhan Alchemists).. order brape mau, gua bleh tolong mamat ni..

kuih yg mamat ni jual : BAHULU, ALMOND LONDON, TART NENAS.. sedap ini home made punya,, yg paling penting DIJAMIN HALAL (walaupun xde sticker halal dari jakim) kuih raya pun nak pakai sticker, bangkrap la beb.. so ape tunggu lagi, meh beli.

gua kenal mamat ni, mamat ni ade VISI & MISI, walaupun video ni nampak BODOH, tapi ini adelah 1 cara mamat ni usaha tuk cari rezeki. gua respect mamat ni sebab dia ade usaha nak jadi BOS sendiri.. bukan macam budak University Skang ni, Blaja tinggi2 nak cari kerja Makan Gaji, Jadi KULI...

gua yakin, mamat ni akan pergi jauh lagi.. tapi korang kena la support mamat ni, supaya mamat ni jadi USAHAWAN Bumiputra yg berjaya..

tunjukan sokongan padu korang... beli kuih raya ONLINE, murah je.. jangan segan bertanya PM ke Farqhan Alchemists atau hubungi mamat ni di 014-7941337 untuk tempahan.

No comments:

Citer hot top 5

Benda Best yg lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...