August 31, 2012

Teman Pengganti

(Gua ceritakan kisah gua dalam mode "Aku-Kata Luahan Hati")

tiada kata tiada bahasa yang dapat aku ceritakan melainkan melalui lagu yang telah tertulis hasil nasib yang dikongsi di dalam situasi yang sama, bersama penulis lagu ini. Di Petang Jumaat ini.. Aku Ceritakan Rahsia yang Terbuku di hati.. Khas untukmu teman yang tiada ganti.

Ketawa bersama
Menangis bersama
Ku bersumpah harap kita
Mati pun bersama

 
Sejak dua menjak ini
Makin kerap ku diganggu visi
Bila celik, juga bila mimpi
Aku nampak kau, tapi bukan aku yang di sisi

Dia membelaimu dengan izin dan permisi
Sentuhan katanya semuanya kau iakan
Sentuhan jari kau diamkan dan biarkan

Aku redha walau tidak ku damba
Walau hampa semuanya dah dijangka

 
Beberapa purnama dulu cinta bertahta
Kenangan dibina kita indah belaka
Ketawa bersama, menangis bersama
Ku bersumpah harap kita mati pun bersama
Namun hakikatnya, bukan mudah
Aku sembunyikan gulana-gundah
Segalanya kan berubah
Dengarkan apa yang ku mahu luah


Rahsia ini
Telah lama ku pendamkan
Tiba masanya
Segala-galanya
Ku ceritakan
Aku kan pergi
Pergi ku tak akan kembali
Tiba masanya
Kau cari teman pengganti



No comments:

Citer hot top 5

Benda Best yg lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...