April 6, 2011

MAN vs WOMEN ( teknik mandian wanita vs lelaki)

Teknik wanita mandi berbeza dari lelaki..!!

gua bukan lah stalker, gua tak pernah pun ngendap awek mandi. DOSA wei.. tengok aurat wanita selain dari isteri sendiri, haram hukumnye..(insaf gua 2 minit)..

tapi tahukah lu olang.. APsal perempuan MANDI lebih lame dari lelaki??? dan tabiat-tabiat ketika mandi yg membezakan  lelaki dan perempuan. Serius shit korang tipu kalau korang xngaku perempuan lebih LAMA mandi dari lelaki.

bukan la gua nak kate perempuan ni mandi lame, lelaki pun ade gak mandi lame (kes main sabun pakai tangan kiri) tapi bukan gua lah...  keh keh keh keh...

so untuk membuktikan kata-kata gua benar, lu tgk video ni.

p/s I: akak-akak, abang-abang ushrah merangkap ahli SERBANitas semua xdigalakkan untuk tengok videu suku lucah ini.

memang la tak semua benda yg ditunjukan dlm video ni lu orang buat skang, tap one day gua sure punyelah ade diantara korang yg buat cam video ni. kah kah kah kah.. yg rambut MOHAWK tu gua 100% stuju, semua lelaki buat cam tu.

korang xcaya lagi? serius shit xcaye..??!!! tunggu je la korang kawin nanti. pastu intai pasangan masing2 mandi. gua surelah korang pun lebih kurang gini jer. GUA KOMPEM BEB.. KOMPEM

No comments:

Citer hot top 5

Benda Best yg lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...