April 2, 2011

Surat Cinta untuk Anon

gua dah lame tinggal skolah rendah, so gua dah lupa format penulisan surat tak rasmi. zaman sekarang mane ade orang tulis surat tak rasmi ye dok? ade lagi ke yang tulis atas kertas, lipat cantik2, masuk dalam sampul, letak stem 20sen, bagi kat abg posmen?? xdek dok? gua rase xde, zaman harge minyak tengah naik ni, semua org pakai fesbuk, nak bayar SMS 10sen pun kedekut kredit, inikan pula nak beli stem 20sen..

 KAH KAH KAH KAH...

belum masuk harge sampul, dan harge bedak (kes bagi surat cinta kat awek nak kasi wangi , tabur bedak) kah kah kah..gile SEKOLAH LAME (old school) beb harge sampul surat brape huh? sape tau comment komen gua.

____________________________________________________________________________

kehadapan Anon B Anonymous,

"gua main depan, xmain BEKANG cam Anuar ButtHURT"

gua berterima kasih kerana lu sudi memberi sedikit effort untuk meluangkan masa menkomen dalam ruangan "MAKIAN IKHLAS". gua amat berterima kasih pada lu, kerana lu sorang je stakat ni yang BETOL-BETOL memahami ruangan "MAKIAN IKHLAS" sebab lu memaki gua secara ikhlas.. kah kah kah...


wahai Anon, alangkah baiknye diri anda jika anda menyatakan nama anda yang sebenar, maka gua bleh tau la lu ni penis ke vagina.. bagi gua anon ni pemalu orangnye.. maybe kerana ALAT KELAMINnya kecik sebab tu malu-malu berahsia nak tunjuk nama.

kalau anon ni spesis VAGINA kecik, bagus lah... "nik mat" bunyinye.. walaupun otaknye masih ketat seperti vagina nye, sekurang-kurangnye PUAS gua membace makian ikhlasnye.. keep up the good work.

namun AMAT MALANG la kalau anon ni spesis PENIS kecik, kesian, tak mengapa wahai anon, sudah ketentuan tuhan nak buat cam ne yer dok? harap lu bleh berusaha membesarkan Penis lu, (jumpe Mr.Butthurt untuk dapatkan tips) lalu berani komen blog gua di ruangan MAKIAN IKHLAS.

gua rase gua tau kenape Anon-anon ni butthurt bila bace blog gua, diorang tak puas hati dengan content entry blog gua yang mencuit sensitivity diorang. mereka EMO dengan lawak jenaka gua.. mereka EMO dengan pendapat gua. bagi gua:

WAK LU.. lu nak emo lebih2 pahal ANON??? name pun blog ni blog gua, blog gua, ikutSUKAgua nak tulis ape pun.. lu suka, lu bace, lu tak suka, lu jangan bace.gua xpernah suruh pun lu komen blog gua.. 

kalau setakat pic NIKKY dalam post entry GUA dan FIRAUN yang lu butthurt, gua bleh tunjuk pic seangkatan denganye, seperti ini:


Mr. Butthurt

gua sebenarnye takde pun niat mengeluarkan sentiment politik kat blog gua ni, YES BETOL ayat-ayat gua melambangkan gua PRO-GOV. tapi gua ni pengundi BEBAS, xsokong mane-mane parti politik. Yang haprak gua gelak, yang bagus pun gua gelak. kebetulan pic NIKKY (name manje) gua terjumpe time gua google pic firaun, gua nampak funny gua letak je la kat blog gua.

dan bagi menghargai ANON yang sentiasa menjadi HERO dalam membela pic NIKKY (name manje). maybe gua patut sumbangkan pic ni:
hero kebanggaan Anon
tengok, gua kira support NIKKY (name manje) sebagai HERO pujaan lu. beb buat ape nak gaduh sesame kita, COMMON la, we MALAYSIAN lah... lu dengan prinsip lu, gua dengan prinsip gua. kalau lu xbleh terima JOKE gua, lu xyah bace blog gua. sebab bila gua tulis blog, gua memang ikut prinsip ikutSUKAgua.

so disini gua sertakan polisi baru yang gua ikut dalam kaedah dan tatacara menkomen blog ikutSUKAgua ni:

Kenapa Saya Delete Comment Anda.
1.Anda mentrolling - anda tulis benda yang takde kait mengait,benda takde fakta,atau benda merapu.
2.Kalau masuk rumah orang - boleh tak kau maki-maki tuan rumah?
3.Saya bukan diktator.Kalau orang tegur - ada jugak saya approve.Tapi dengan tidak bagak holier-than-thou dan bajet bagus.Cerita moral dan cerita "aku lagi baik dari kau - jadi kau kena ikut aku" memang saya akan delete.
4.Saya kalau delete tu - faham-fahamlah.Dan sebagai pemilik blog ini,saya ada hak untuk mendelete.It's okay kalau nko nak tegur/sound/lawan hujah saya tapi - kalau fascist,Taliban,bunuh-bunuh orang,orang gila isim,ni semua saya disposed dari wujud.Saya akan pastikan segala hujah fascist dan benci-membenci serta memecahbelahkan orang akan didelete.
5.Comment "saya pantang dicabar",cabar mencabar ni memang akan didelete.Sebab saya bukan pendekar.Saya bukan keyboard warrior.
6.Pendek kata,saya takde masa nak melayan karenah orang gila isim.Saya menulis blog - bukan gedebe nak gaduh2.
7.Ni bukan Tukar Tiub - satu hari comment ada 100++ comments nak kena approve.Kalau Tukar Tiub bolehlah dia approve je semua.Ni TTGB,blog tak glamor - so ada masa delete je la.
Sekian.
sumber polisi dari http://tehtarikgelasbesar.blogspot.com/ gua cilok tanpa izin, gua dah mention name blog kira settle la ye dok.
THANKs to @Nafizal Nayan kerana bagi gua blog best ni.

P/S I: Nafizal Nayan ni butthurt gak bile gua post pic NIKKY (name manje tu), tapi xde la emo macam 
         Anon.

P/S II: gua rase Anon ni ahli kumpulan EMOTIC, sape kenal sape itu emotic?

P/S III: POST ini KHAS untuk ANON yg dikasihi, sebarang komen yang melibatkan unsur politik, GUA XNAK LAYAN.

P/S IV: pic post entry ni, gua google je. bukan gua photoshop. tiada sebarang isu politik di blog ni. pic ni gua nampak cam AWESOME sebab tu gua rembat dr google. tu je. kalau lawak gua, lu orang xgelak, 
GUA PEDULI ape, gua bukan join MAHARAJA lawak pon.. 


Yang benar,

Farqhan Alchemists


2 comments:

mnt6277 said...

BN cybertrooperz detected

sn.hn said...

bro nice duh blog lu, ayat semua mudah terhibur serious tak tipu kahkah kipidap

Citer hot top 5

Benda Best yg lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...