April 16, 2011

Friday- Video EPIC Rebecca Black (kesian..)

YouTube - Rebecca Black - Friday Cover (EPIC EDITION)

(video di atas BUKAN Rebecca Black)
gua pasti, korang mesti kenal Rebecca Black kan??? yg popular dgn lagu FRIDAY tu. lagu tu SANGAT-SANGAT teruk dan Annoying gile sampai ramai org Troll lagu tu.. ade versi islamic, Death Metal..
bagu gua, lagu Friday adalah lagu yg paling SHIT tahun ni gua dengar. lirik tahap cipan. gua tgk sekali gua dah gelak2.. tapi, tibe2 ade awek cun hot meletup ni (video kat atas ni) nyanyi lagu shit ni terus lagu ni jadi sedap.

so disini gua mengtafsir kan bahawa:
"lagu yg shit macam mane pun, bila suara penyanyi tu sedap dan ade paras rupa yang sedap mata-memandang, lagu tahap SHIT bleh bertukar menjadi HOLY SHIT"
thumb UP kepada awek HOT diatas kerana dapat menjadikan lagu shit ini kembali sedap.

yg belum tgk versi ORI haah ni kat bawah ni, official Video

yang death metal version:



c the Different???

No comments:

Citer hot top 5

Benda Best yg lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...