February 22, 2011

Aksi Lucah atas pentas

7.45pagi. gua tengok jam... SHIT!!!!!!! gua dah lambat. kelas pukul 8. gua kena present pembentangan mechanism kimia organic. gua group no2.  arrrgghhhh gua cuak lagi panic. gua capai towel terus mandi.

BUSH!!! gua jatuh dalam toilet dalam keadaan bogel.. syialll!!! gua dah lambat. nanti group member gua marah.. gua teruskan mandi dengan pantas. 5min siap!

gua kuar toilet, pakai spender, singlet, seluar jeans, belt, baju... gua capai buku kuning gua, kad matrix, gel rambut, fail gua. gua masuk kereta terus PECUT.... VROOOOMMM!! dalam kreta sambil memecut gua setup rambut.. perghh kalai ni gua lambat gile. gua xmo lukakan hati kecil group member gua. sampai jer U, kat slekoh pembinaan fakulti baru, BANJIR.. paip pecah.. SHIT gua lambat lagi.. kereta banyak cross air.. gua sabar.. betolkan rambut skit2.. gua jalan...

sampai jer fakulti, parking penuh. GUA tension. nampak kawasan rumput, tanpa memperdulikan alam sekitar gua parking dengan rakus.. gua kuar kreta, terus lari ke dewan kuliah di DSJ. gua amik sit seat sebelah group gua. ngam2.. pas 2min gua duduk terus gua present.. 

bagi gua penampilan dan keyakinan tu penting, so gua control suara, capai mic terus present soalan depan 153 student sains kimia & kimia analisis.. gua control suara.. naik atas pentas dan mula bercakap. GUA CONFIDENT.. xde cuak2.. xde malu2.. penuh yakin. than dari depan tu, gua pandang muka member gua @AYIE.. muka dia tahan gelak.. gua cool.. 

tibe2 henfon gua bunyi..  time ni pulak nak mesege masuk pulak.

gua off fon dan teruskan bercakap guna mic.. gua gunakan VISUALIZER dalam sesi tutorial kuliah sambil diperhatikan oleh Dr.Asnulizawati. gua cool...  gua terang dengan baik, walaupun ade salah2 skit. tapi OK la.. gua buka soalan pada student. ada ala2 lecturer gaya gua. habis jer turn gua. gua naik ke seat gua.. tibe2 ade sorang aweks.. member gua @stacy bagi tau gua..

"psssttt....PA'AN zip kau terbukak"

SHIT!!!!!! gua cover malu, dan terus duduk kat seat gua. habis jer kelas member gua @ayie bagi tau.. " wei kau bace x, mesege aku hantar,"

"X nape?"
gua bukak fon, baca messege.. "PAAN ZIP KAU TAK TUTUP " 

"FUCK!!! dari mula sampai habis gua present atas pentas depan 153 student + 1 lecturer.. 

gua beraksi atas pentas  dengan keadaan SELUAR GUA TAK ber ZIP" syiaall aksi lucah ni xpatut ditunjukan atas pentas."

NORMAL la lelaki terlupa zip seluar, tapi ABNORMAL bila zip tak tutup timr jadi center of attention dalam kuliah.  

patutla atas pentas tadi "IM FEELING SEXY"!! shit harini hari lucah
maybe ni balasan gua lepas gua aibkan rahsia wanita terhadap lelaki (klick sini)

3 comments:

shAzwAni sAmAn said...

haha :)
kenangan tu..

nadia said...

haha..markah present mesti lebih la..haha

Pwincess9 Juhary said...

kyaaa.. gile ahhh

Citer hot top 5

Benda Best yg lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...