February 3, 2011

jalan2 ngan sarawakian Nyaman sik???

cuti raya cina ni, UMT tempat yang membentuk gua untuk menjadi siswa cemerlang bagi cuti 8 hari.. start 28jan-5 feb. so ni la masenye gua menghabiskan duit PTPTipu gua yg tinggal balance rm2200 lepas tolak yuran tu. soo gua punya cuti bermula pada:

28/1/2011 hari jumaat tu.. basically gua  guna cuti ni untuk gua rehat dari kesibukan siswa.. so benda pertama gua buat ialah TIDO zzZZzz.. than DOTA pastu TIDO.. malam plak gua gi tengok THEATER.

29/1/2011 hari sabtu tu.. gua memulakan perjalanan bersama House-mate gua, @azlan & @azrin ke KL. perghh perjalanan aritu memakan masa 7jam.. 467km kitorang redah.. dalam kepale kitorang nak gi KL than PD. so kitorang officially sampai KL tepat kol 8malam. kol 10malam kitorang trus gi Times Square tgk wayang 3D midnight the green Hornet.. pekejadah citer superhero ni.. sidekick lagi cool dari hero..
 kacak gile speck 3D ni..

30/1/2011 plak.. kitorang jemput @calister kat BTS than kitorang gi PD.. kat PD dah ade 3 awek hot tunggu kitorang kat sane @ju, @carol, @min. so sampai kat sane pun petang so malam tu kitoang gi kareoke and jalan-jalan jer la kat PD town tu.. malam tu jugak suara gua ilang sebab karaoke cam harammm tahap rockersnye... thank tu ayah @ju sebab sponsor apartmen yg kitorang stay ni.. best gile... ni la kitorang..
geng SKEM.


banyak benda kitorang buat kat PD tu.. antara benda bullshit yg buat kitorang enjoy ialah:

dan ini..
tak lupa juga benda ni...
kitorang stay kat SunShine PD sampai 1 feb (hari wilayah).. so untuk menghormati hari wilayah gua... walaupun mereka semua Sarawakian.. diorang tetap respect hari cuti wilayah gua.. so kitorang trus gi KL..

kitorang gi shoping.. lepak2.. makan2... main game sampai kaki kitorang rase nak tercabut..
btw kitorang gunakan public transport sebab KL kan Jam..lame xnaik LRT.. than naik LRT plak



jimat tenaga dan pelihara alam sekitar kan??? kan??
dalam byk2 pic yg kitorang snap.. gambar kat bawah ni adalah yg paling FAKE..

kami bukan VEGETARIAN.. jangan tertipu dengan dakwaan ni sebab lepas tu kitorang gi makan KFC
pic ni aku snap betul2 kat TNB electric tgh2 jalan bukit bintang.. korang nak tgk live cari lah.. 
2/2/2011..keh keh keh keh keh.... best oooo.... cuti ni, penat kitorang jalan2.. last skali.. aku hantar kawan2 aku ni balik ke UMT Terengganu.. diorang balik dulu.. aku still sambung cuti bersama bonda and ayahanda.

diorang selamat sampai umah sewa kitorang pukul 7ptg semalam (2/2/2011). ni la secebis hidup mereka di perantauan walaupun xbalik jumpa parent kat sarawak, diorang tetap 1 hati dan buat gathering cipta 1 family baru atas nama PERSAHABATAN.. thank to u all, geng skem Sarawak, sebab bagi aku join geng korang walaupun aku KL sejati. 

No comments:

Citer hot top 5

Benda Best yg lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...