February 12, 2011

Luahan Rasa Kebencian: Beauty & the Beast kisah student UDM

Malam tadi gua join member gua @azlan @carol & @Ju gi appointment meeting ngan dak UDM 3 org ni, nak bincang pasal jualan tiket MALAM BORNEO kat UMT. so kitorang gi la deal ngan 3  org student UDM ni.

1st impression gua,
(lawa gak awek duk tgh ni, oh dia rapat ngan mamat Xhensem tu la, BEAUTY & THE BEAST la ni)

Student UDM ni, 2 org lelaki, sorang perempuan. HARIS, JEFFRY & unknown MFucker nama dia.
Haris ngan MFucker ni Couple. gua perhati dari segi gaya diorang la. so gua pun relak je arr...
haris ni muka dia xhensem pun, tapi awek dia ni ketegori comel. semua diantara mereka orang Srawak, kecuali GUA and that Mfucker ni. Gua org KL, and Mfucker ni pun org KL.

bangsat syialll kalau org KL sombong. gua cam nak maki dia time tu jugak.

lu org mensti tanye gua kan kenape gua pangil minah cute awek haris ni Mfucker?

ni sebabnya...

haris n jeffry ni baik ngan gua.. kitorang 4 org jumpa ngan mereka 3 org, saling berkenalan. kecuali perempuan Mfucker tu.. dia bleh buat bodo jer.. LU INGAT MUKA LU CANTIK GUA BERKENAN KAT LU?? BABI.. oke, gua ngan jeff saling borak2 and bincang hal universiti. Mfucker ni duk tengah,

so secara Xlangsung bila gua and @azlan pandang Jeff so terpandang la this MFucker ni sekali. and si Mfucker ni perasan macam kitorang usha dia lak.. dia leh buat2 sorok muka and rapat ngan balak xhensem dia. dalam hati Gua dah maki2..

dari..."syial.. B&B (beauty and the beast)"

kini bertukar.. "BABI.. B&2B (beauty and the double beast)"

ok agak xadil la gua kata pakwe dia ni beast, walaupun dia x hensem dapat awek lawa..

GUA admit gua jealous skit.

tapi Xbermakna Awek dia bleh perasan cun and sombong ngan kitorang semua.. kitorang berbincang and bergurau senda. awek dia bleh bantai tengok TV plak??? xke syiall.. sepatah member gua tanye, @ju tanya this Mfucker, Mfucker ni boleh anguk2 geleng2 je... KIMAK!!!!!!

bangsat syiall....  bagi gua kan.. this girls is totally

VAGINA FACE. {beauty at the outside, beast on the inside}

and at the same time she is the "Beauty & the Beast" {beauty face with a beast attitude}

kita selalu jumpa kat mana2 the B&B ni..

kadang2 awek tu cantik, pakwe tu hancur.. ade jugak yg pakwe tu HENSEM, awek tu Hodoh..
and kita memang rasa macam "DAMN!!! this is totally unfair and Xsepadan langsung"

tapi ingatlah walaupun korang tengok salah sorang ni Cantik, xbermakna dia baik. Cantik luaran buruk dalaman. lebih baik kita berkawan yg hoduh ni, walaupun hodoh tapi baik dalaman.

so aku rasa  kesian kat kawan baru aku ni yang bernama haris, dapat awek hodoh dalaman cantik luaran.

"ALLAH itu MAHA ADIL, Cantik Luaran Xsemestinya CANTIK DALAMAN"

yg penting hati tu kena bersih... (walaupun hati aku ni xbersih mane sebab kutuk minah Mfucker ni dalam Blog).

tapi at least aku xsombong ngan orang lain.

kepada individu yang nak backup awek Mfucker ni gua nak cakap: FUCK YOU DICK FACE.
xde makne nye kalau korang nak kata Mfucker ni, pemalu ke, xtau nak bergaul ke, ape ke, dah totally dia sombong lagi shit in her heart. so do not show your SUPER HERO act dengan nak backup this Mfucker ni.

pesanan ikhlas<>>>
To this Mfucker ni: GO DIE or EAT SHIT
to Hafis                : Bro, lu cari la awek lain. you deserve someone better
to Jeff                  : Lu sempoi la bro. gua respect lu,

to SuperHero nak backup awek Mfucker: eat your own shit and her shit.. than go die.

to my Readers      : Don't judge the book by it's cover. and don't judge the person by their Faces.
                              and please don't judge me.keh keh keh

4 comments:

Ahmad Belia said...

konsep makwe cun pakwe hancur tu gua setuju...

Lysha H. said...

hahaha ambooii nasihat bagai?? hehe..gelabah sgt awek tu.

Pwincess9 Juhary said...

gile r... die malu kot ngan korang.. jejaka ganteng abad ini.. hahahhaha

F_H said...

dude... hahaha...
lain kali kluar jgn bawak awek..
wat sakit hati...
ape pn xleh wat..
damm...

Citer hot top 5

Benda Best yg lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...