February 4, 2011

TRUE STORY: Bende yg Gua Xbest bile raya cina.

GONG XI FA CAI
gua ucapkan kepada semua member2 baik dan musuh2 cina gua seluruh TANAH MELAYU dan SABAH SARAWAK. gua rase gua patut menghormati perayaan ni sebab gua kuat menyahut kempen 1 MALAYSIA.

gua tulis ni bukan la nak menyebarkan hasutan or ideologi KEBANGSAAN gua kepada sesiape. cuma gua nak story ape yg berlaku pada gua time RAYA CINA.

dari kecik sampai BESAR, gua menetap di KL. majority semua peniaga di KL berbangsa CINA. sebagai contoh kedai SKMJ, kedai ONE ONE, kedai XI YI.. apek jual sayur, nyonya jual telur dan ikan masin, kedai pajak gadai, kedai motor dan kedai2 hardwear semua di MONOPOLI oleh orang cina.

 gua OK jer ngan diorang.. diorang pun baik ngan gua maa.. tiap2 tahun sponsor CALENDER kuda kat umah gua. gua jimat rm2 setahun xpayah beli Calender.gua cukup berterima kasih pasal itu

tapi ape yg gua Xpuas hati or rase Xbest bile raya cina ni ialah... SEMUA ORANG CINA TUTUP KEDAI. so pekan SUNGAI BESI ni jadi lengang gile sebab diorang beraya. gua bukan la nak complain ape.. memamng la patut diorang Xyah meniaga.. tapi yg gua rase XBEST, diorang bantai gi cuti sampai seminggu.. 

WOIII korang CUTI seminggu korang ingat kitorang HAPPY ke?? xkan gua nak beli COKI-COKI kat 7eleven PLAK? pe kejadahnye beli COKI-COKI kat 7eleven??? MAHAL SIAL!!!! so nak taknak gua terpakse la start kereta CAMERO BUMBLEBEE gua memecut ke TESCO extra. semata-mata nak beli coki-coki dan saloon gunting rambut.. tapi lagi sekali SYIALLLL kedai gunting ramput APT Sworrfuckoff  gua TUTUP. Hairstylist gua cuti sampai CAP GO MEI.. wei CAP GO MEI tu sampai 15 hari ko tau... syiall la.. cam ne gua nak survive tanpe COKI-COKI dan Keropok RING-RING. kalau semua orang CINA CUTI...
                                               uncle CHONG powe stationery

ni yang gua tak puas hati...

TRUE STORY: tahun 2005 
gua time tu form 3. gua nak beli buku math petak kecik2 tu.. sebab gua punya buku dah abis. APE PUNYA BANGSAT, buku gua habis time raya cina. Cikgu kate lepas cuti raya cina kena hanta.. WEI!! macam mane aku nak buat HOMEWORK MATH??? kedai POWER STATIONERY yg di usahakan oleh uncle CHONG tutup.. gua terpakse la jujur dengan cikgu, gua bagi alasa. 

KEDAI POWER STATIONERY tutup, sebab tu gua xsiap HOMEWORK. syialll cikgu tu xkasi can.. dia trus sebat BONTOT gua yang Cute ni depan awek2 sweet kelas gua... MALU SYIAALLL.... gua bukan malas nak buat homework, tapi uncle CHONG, kianat gua, dia cuti 2minggu sampai CAP GO MEI.. gua panas dan mula memaki HAMUN... SHITTT!!!!!! angkara GONG XI FA CAI, gua xde luck, pastu kena sebab sampai berbirat bontot lebar tapi cute gua ni... FUCK!!!!

tapi tu dulu, skang Xlagi.. gua skang kat TESCO extra cheras.. tengah tggu mak gua beli BERAS,MINYAK, GULA, SABUN, dan COKI-COKI kegemaran gua... tapi 1 jer gua geram.. pekejadahnye nak beli benda alah tu kena kuar 10km dari umah, xbleh ke beli kat kedai ONE ONE minimarket?? oh lupa ... ONE ONE tutup sampai CAP GO MEI... SHITT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

COKI-COKI FAV GUA sumber AH GOO GLE

No comments:

Citer hot top 5

Benda Best yg lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...