February 10, 2011

Jealous ngan GUA?? W T F!!! kah kah kah kisah cinta 3 segi.

post entry ni telah dilLULUSkan dan diminta kebenaran dari tuan punya pic (ili shazana).
sebarang kutukan, makian dan bantahan boleh dilakukan didalam ruangan "MAKIAN IKHLAS"

ili & mamat hensem
Pengakuan Jujur & Ikhlas:
Ili shazana ni kawan gua. lame tu xlama la gua kenal dia, dia ni kawan gua sejak form5 la. dulu time skool, (time tu dia cute), gua pernah tangkap cintan sama dia. tapi apakah daya.. gua masa tu belum buat plastic surgery lagi, gua tak hensem time tu, so line gua dulu dipotong oleh member gua.. "SYIALLL!!". gua sedikit keciwa la time tu.. skang ni dia hanyalah salah sorang kawan baik gua.
 
CERITA UTAMA:
Entry kali ni gua nak citer pasal pic ni sebenarnya.. ni @ili dan sebelah dia plak, bukan gua. dia ni hampir jadi balak ili, dan gua tak tau nama dia. so gua assume dia sebagai mamat hensem.

sebagai lelaki yg berEGO tinggi, gua amatlah payah nak mengaku lelaki hensem. mamat2 citer korea pun gua xiktiraf sebagai hensem. so apekejadahnye gua pangil dia mamat hensem? tapi apakah daya, gua terpaksa mengaku mamat ni hensem MUNGKIN kerana faktor CAMERA CANON BESAR GEDABAK (SLR) yg cangih or lighting background yang AWESOME ni, menyebabkan gua terpaksa akur dengan hakikat ini semua.

malam tadi: gua dapat rasakan yg minah bernama @ili ni dalam kemurungan sebab beberape hari ni dia xmenghuru harakan facebook gua. gua pelik, pehal nott fb gua arini xsemak. so gua assume budak ni dalam masalah.. so gua CALL la minah ni..(sebagai member kita kena la amik berat skit)

ohh rupa2nya minah ni baru lepas KECIWA sampai nangis2 dua hari dalam bilik sebab mamat ni cam nak break dengan dia. diorang ni cam TEMAN TAPI MESRA dah lama dah.. cuma xde jodoh nak Couple je..
sebagai kawan yg JAHAT, sambil gua dengar kisah sedih dia, gua 

GELAKAN DIA.. KAH KAH KAH KAH.. straight to the point gua cakap yg pic ni sebenarnya macam 

BEAUTY and THE BEAST

ili shazana ni BEAST, and mamat hensem ni beauty.. (bye the way, korang jgn salah angap OK, gua straight)
kalau korang perasan perut ili ni agak buncit berbanding laki ni.. so gua cakap jujur je. dan Ili Shazana ni terima kenyataan gua.

THE main story is, mamat hensem ni mempunyai masalah JEALOUS yang amat2 ketara. 

salah satu punca diorang Xcouple adelah

MAMAT NI JEALOUS DENGAN GUA
.Sebagai anak jati KL, gua and ili yg dibesarkan di KL mengamalkan konsep hidup HU HA HU HA...

that mean HU HA sane HU HA sini.. kira jenis enjoy and open minded la... kitorang ni jenis cakap luar dalam kain pun xkisah punya... kitorang suka lepak2 minum2 ngan kawan2.. dan jenis yg tidak mahukan sekatan berkawan if kitorang dalam relationship. so kalau dalam FACEBOOK ni, kitorang ketegeri IN OPEN RELATIONSHIP la.. just casual.. nak lepak ngan kawan laki ke perempuan xkisah.

berlainan pulak dengan mamat hensem ni, dia ni (dari ape yg ili cerita) dia ni jenis yg tak suka awek dia, keluar lepak ngan kawan2 lelaki yang lain. mamat ni plak selalu jadi STALKER gua, time gua borak2 kasar ngan ili.. kira mamat ni cam simpan dendam ngan gua la..

KAH KAH KAH KAH gua gelak.. pekejadahnye mamat ni nak jealous ngan gua. gua ni xla hensem mana, just lebih hensem skit dari Tom Cruise je. hahaha.. kesian kawan gua tu.

gua pun Xde la salahkan lelaki ni sangat, maybe mamat hensem ni pun dicocok oleh awek2 hot yg jealous dia bersama ili. so ade AWEK HOT nak rampas mamat hensem ni dari Ili la... kah kah kah kah

bagi gua ni HUKUM KARMA

dulu time gua nak tackel ili ni, member gua potong line.
skarang time ili nak tackel mamat hensem ni, AWEK HOT (kawan ili jugak) potong line.

gua gelak

KEH KEH KEH KEH KEH KEH...

nasihat gua pada ILI SHAZANA:  lu give up je la.. lelaki ni tak sesuai untuk lu.. lu nak ke makan hati ari2
                                                     dapat balak kaki jealous xbertempat cam ni? hidup single lagi best la.

nasihat gua pada MAMAT HENSEM:        baik lu pilih awek hot yg nak kat lu ni. dari lu pilih ili, at the end lu 
                                                            jealous kat gua. baik lu cari je cinta sejati lu.

nasihat gua pada GUA sendiri:       keep on to be COOL and HENSEM. and carilah bini yg ade full package 
                                               macam KATY PERRY. gua fall in love ngan KATY PERRY sebenarnya.
nasihat gua pada U all:     nak cari pakwe, cari yg tak kuat jelous. yg penting kepercayaan dan keyakinan dalam
                                   perhubungan


ni surat ehem2 yg ili pernah bg kat gua time skool dulu:
korang rase ili tulis ape dlm ni??
keh keh keh... bile teringat balik kisah skool gua, gua tergelak la plak

ili hantar siap ade love2 lg tu.. power x gua?


2 comments:

Lysha H. said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your ikutsukaguala.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

Citer hot top 5

Benda Best yg lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...