February 3, 2011

Aksi Terlampau Siswa @ PD

benda paling gile gua buat minggu ni adalah ini... HAH!!! sape berani join gua dgn roomate gua @azrin, sila post video korang gak.. gua pun malu nak story pasal video ni.. tapi nak wat cam ne? tugas bloger kena bg tau cerita yg xde kat berita. keh keh keh..

vid ni asal dari idea gile @azrin, yang ajak aku main benda alah ni.. dah 17 tahun gua xnaik, so ape lah salahnye mengimbau memori lame.. orang yg tengok Xpayah cakap la.. malu aku tayang muka kt shoping komplex tu... babi ape yg telah merasuk kitorang sampai naik benda ultramen ni?gua pun tak tau. tapi gua yakin budak darjah 1 pun xDAREing cam kitorang. skang gua cabar lu orang, sape berani buat remake video ni gua belanja minum teh OOOO' aisss ngan roti CAN ai.

heppy Cina Punya LAYA... gua xde Coin nak KACI itu ampowww gua ade Video ni je untuk korang GELAK

dirakam oleh @azlan yang gelak cam setan tu dia... harap korang maafkan dia yer...

1 comment:

My CoLleCtIoN said...

ha~...
mcm budak baru lepas dr penjara...
he~

Citer hot top 5

Benda Best yg lain

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...